17 januar 2011

Fra 13 mnd til 2 år.



Da jeg hadde lært å krype måtte jeg øve lenge på dette . Men mamma og pappa forsto at noe var galt og tok kontakt med helsestasjonen. De fulgte ikke opp og heller ikke legen på det tidspunktet. De sa bare at de måtte vente til jeg var 2 år før de gjorde noe mer for mange gikk ikke før den alderen. Jeg tok mine første selvstendige skritt 2 dager før 18 mnd dagen min. Så stolt jeg var, og det var mamma og pappa og. Jeg hadde da og fått en lillebror i august og han var nå altså ca 3 mnd.
Mamma kontaktet barnevernet for å få hjelp til undersøkelse da jeg var ca 19 mnd og etter 14 dager så var det full undersøkelse på sykehuset og jeg var begynt i barnehagen.
Jeg tok masse prøver. Urinprøver, blodprøver, muskelbiopsi, flere MR, testet nerveledningshastigheten, røntgen av hodet, nakken, ryggen, hoftene og beina. Måtte inn flere ganger i narkose.
Mamma, pappa og jeg måtte til og med ta DNA test for de lurte faktisk på om mamma og pappa kunne være i samme familie! HAHA! Liksom! De ligner jo ikke på hverandre engang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!

Fortell meg gjerne hva du syntes om dette innlegget.